Thursday, January 20

Suhaila, sabar suhaila. Buat ape kau nak menangis sebab kau jelous dengan hubungan dia orang. Itu nasib jela suhaila. Buat ape kau fikir tentang ' boyfriend ' suhaila. Kau takperlu suhaila. Hrmmm -__________- Biar luar nampak gembira. Jangan tunjuk kesedihan kau suhaila. Perlu ke aku jelous dengan hubungan kawan kawan aku.  Chill suhaila. Cool down ;') Mungkin aku jelous sebab dia orang sweet. Aku jelous bukan sebab nak boyfriend kau orang. Ahh, buat ape aku nak sedih. Aku kan ada kau orang. Aku akan kuatkan semangat untuk menghadapi masalah niee. Anyway hope kau orang kekal dan jangan bergaduh lagi okey? ;'D 


To Mardhiah ; Jaga loqman betul betul dan jangan gaduh okey ;'D 
To Elsie ; Jaga kerol tuh elok elok dan jangan gaduh okey ;')
To Scha ; Jaga Syafiq tuh dengan betul betul dan jangan gaduh okey ;']



I would be more courageous to faceallegations.