Saturday, February 19

Best day 19/2/2011

Harinii hang dekat Pavi and TimesSquare with my blinkblink ninie, sara, eyna & hana. Thanks eyna sebab bagii aku ikot weh :)
 Mula-2 aku takot nak bagitahu ibu yang aku nak hangg, tapi aku beranii kan diri bagitahu ibu. Lastly ibu kasii, thanksibu. And than aku siap-2 gerak rumah hana, iyala aku kene ambik si kepeng nii xD Lepastu baru gerak rumah ninie & sara dengan panas-2 aku jalan habisla aku hitam lagii. Dah sampaii rumah ninie tengok eyna dah sampai OMakAii, taksempat aku nak berdandan haha takpe aku siap dekat dalam kereta jela. Masa naik kereta   sempit gilee bhaii sebab bontot sara terlampau besar mcm belon haha :D Blablabla sampaii TimesSquare.
Perbualan dengan aunty (ibu eyna)
Aunty ; Okayy dah sampaii, text/call parents dah sampaii ts.
Kami ; Dah aunty *sebenarnya belom haha pura-2
Aunty ; Okayy nanti pergii makan, minum air kosong banyak-2 nanti pengsan if takminum.
Kami ; Kayy aunty nanti kami makan banyak-2 supaya takpengsan.
Aunty ; Jaga dirii tau. Nanti aunty ambik pukul 7.
Kami ; Kayy aunty baii takecare aunty :)
 *Aunty nii carring gila weh, eyna untung kau dapat ibu mcm aunty. Aku sayang aunty <3

 Kayy masok ts, pergii toilet tacap bedak semua and than pergii 7-eleven nak belii air mineral.
Lepastu si eyna ajak pergii pavii kitaorang pun open je. Pergii la pavii tapi naik monorail sebab kami semua malas nak berjalan kakii xD Sampaii pavi kitaorang pergii toilet lagii alahaiii mcm taktahu perangai kitaorang. Haha and than cari tempat makan sebab cacing dalam perot aku, ninie, sara & hana dah bisingg sebab kitaorang takbagii dia makan. Eyna? Eyna dia dah makan dekat rumah. Blablabla and than lepas makan kitaorang pergii red carpet lepak situ kejap sebab tiba-2 si sara menangiss sebab farizz. Masa dia menangiss kan kitaorang still boleh capture pict tapi kitaorang pujuk dia supaya jangan menangiss sebab lelaki yg taksedar dirii mcmtu. Blablabla gerak timesquare sebab nak jumpe ezrina. Balik tu kitaorang taknaik monorail sebab kitaorang nak kuruss haha xD Dah sampaii ts teros pergii bowling sebab ezrina ada dekat bowling. Tunggu-2 takdatang jugakk. Jadi kitaorang buat keputusan kitaorang pergii Theme Park. Beli la ticket semua nya Rm165. Aku seorang saja takbagii duit sebab duit aku hilang Rm26. Er sory guys sebab takbayar. Nanti aku bayar balikk kayy. Rm26 tu bukan sikit banyak jugak oh kata sara. Takpe ah sara dah takada rezekii biar jela. Kepada orang yang dapat duit tu bersyukur sikit tau! Si hana & eyna taktakot langsung naik semua permainan dekat situ. Aku, ninie & sara dah peningg mcm nak muntah pun ada. Anyway best gile naik permainan semua tu. Dah lama tu kitaorang keluar daripada theme park lepak luar ts. And than ada abang-2 pergii dekat kitaorang sebab dia nak bagii beg bagaii. Kitaorang lepak tangga makan minum semua sebab kitaorang dah lapar gila babii. Call ezrina dia ada dekat pavii lagi and than suruh dia datang ts sebab kitaorang dah nak balikk. Lastly jumpe jugak si ezrina comel doh dia tapi aku lagii suka dia rambut panjangg. Dia bawak lelaki mana entah -,- Aku ckp je diaorang sweet tapi bukan coup. Haha sengal je. Masa dah nak balik tu salam bagaii sengan si ezrina. Wah best la jumpa kau rina. Haha Main selampikk aku panggil dia rina. Haha Kayy aunty call cakap aunty dah sampaii and than kitaorang pergii carii aunty nasib baik jumpa :) Blablablabla sampaii rumah thanks aunty sebab bawak kitaorang semua pergii ts. Iloveyou aunty <3 Haha Thanks eyna. First time jumpa teros mcm adik beradikk. Kayyy aku sayang blinkblink aku nii *ninie, sara, eyna and hana.