Saturday, March 26

Bukak Buku Baru :')

Hello boy&girl <3
hihi nak tahu knp aku taruk tittle 'bukak buku baru'?Er adlh satu kejadian tadi.Masa shok2 onl aku chat la elsie andthan aku suruh dia mnymar orglain dkt qib. So dia pun menyamar,menyamar2 tapi kantoi jugak.Hihi aku buat semua ni ada sebab.Kau nak tahu sebab?Hrm sebab aku nak tahu sama ada kau PLAYBOY or tk.Kay si elsie teroskan watak dia.Tiba2 dia kata dkt elsie'kau ni siapa,lebih baik ckp kalau tk aku jual numb dkt tandas bukit jalil'Huh,aku suruh elsie chill.And elsie pun chill lepastu tiba2 dia kata dkt elsie'kau ni mmbe sue kn?'Elsie ckp tak,siap bersumpah lagi.Hrm -__-Hrm andthan pyka call aku.Aku angktlh,andthan aku mengadu dkt pyka semua.Tp pyka suruh jujur semua. Kay aku jujur Pfttttttttttttttt-.-First aku call dia guna numb ibu aku^^So aku call aku mintak maaf semua.Dia pun maafkan aku tp dia kata dia tahu sbb ape aku buat semuanii--'Aku pun terdiam,so dia kata bukak buku baru kita lupakn bende lame.Pfttttttttttttt-.-Aku akan lupa semuani,tp aku rasa bersalah lagi la ;/Semua nii salah aku :( Aku bodoh,buat semua ni.Aku buat dia sampai dia sakit ;/K act masa aku ckp dgn dia aku menangiss :/ Kay baii <3

To qib-Sory boy,i buat semua mcmni sbb i nak tahu kebenaran okay?Tp jgn marah i lagi kay?Sory buat you jatuh sakit;/Er i harap you cepat sihat kay.You suruh bukak buku baru.Kay i bukak buku baru.Er seriously i tgh risau dkt you ni---'Sory babe sbb i menyusahkn you.Kay i tahu that's all is my fault :|Sory again :'( Ily<3