Tuesday, April 19

Kay hrni aku dtg pagi sbb ada latihan rumah sukan, haha aku dtg tp lepas dorg dh habis latihan^^ Haha baguss kn? Kay dtg je teros cari syira salleh, hihi kesian syong aku ni. Ndthn gerak rumah ninie lah ken. Oky masa otw gerak rumah ninie, terserempak dgn aiman. Masa tu jugks aku mintk topup hot ticket aku tp dia buat muka cb dia, perg menyirap sial pfttt-.- Tp tkpa sabar jelah huh:) Ndthn perg quick shop kejp beli air,yela skrg kan malaysia very very hot-.- hihi nd thnks syera sbb belanja aku chocolate^^ :* Lpstu teros gerak rumah ninie, call semua sruh dia ambik tp akhirnya jln kaki jugaks. Huh bengang je >.< Smpai je rumah ninie teros bukak tudung, teros ambik tmpt untuk onl^^ Haha ndthn mintk ninie air semua, nasib baik dia kasi. Kalau tk, mati kehausan nd blablabla. Naib baik pagi tu mysyong text kita^^ Tulh buat aku syg gila babi dkt dia, hihi tp bila mlm kita dpt masalah -.- erg benci bila ada masalah do, pfttttt -.- nkthu masalah tu? tkpyh ah biar aku dn dia je <3 Kay hrni cikgu aku bagi aku homework byk punyaaa o.0 Huh malas betula aku nk buat do;/ Bertambah syg dkt cikgu aku ni^^ Fulamakk, i hate it-.- Kay ah nkbuat hw yg bertimbun2 mcm gunung, k chau ilovyou nd thnks for read my blog. Muahmuahmuah:*:*:* Hihi