Tuesday, May 10

Please don't leave me?

Hello stalker boy & girl ;) Mesti you all tnye kan knp tilttle tuh kan? Skrg ktorg baru dpt cerita yg Elsie nak pindh dkt Sarawak. Herg semua dh nk mngis dgr khabar buruk ni. Aku pun terkejot gila rasa nak jumpa je parents dia supaya jgn pindh tp nak buat mcm mana. Parents dia dh decided semua, ktorg semua kene terima dgn rela hati Aku tknk kehilangan dia Sumph aku ckap. Kenapa parents kita semua tkfhm dgn keadaan kita ha?! Lagi bbrapa bulan lagi kau dh nak pindh. Skrg pejam celik pejam celik dh bulan 5. Lagi 7bulan kau nak pindh. If kau pindh mcm mana dgn ktorg semua?Aku thu kau tksnggop tp nak buat mcm mana kan? Kita masih ditanggung oleh parents lagi. Hm kalau la aku boleh pujuk parents kau Dhlama aku pjuk tp parents kau mcm garang je aku tgok >< If kau dh pindh dkt sana Jgn lupa ktorg dkt sini. Ktorg dkt sini selalu ingt kau dn sayang kau selalu. Nanti mesti dkt tmpt biasa dh senyap kan sbb takada kau. Omg rasa nak menangis update this post;'/ Bak kata kau 'setiap pertemuan mesti ada perpisahan' Kau selalu sebut ayat ni kan? Ayat ni yang membuat aku mngis weh;'( Even kau pindah jauh mana, kau tetap ada dalam hati aku kay! Jgn ingt aku dh lupa kau semua tp aku harap sagt kau dpt pujuk parents kau yg dpt stay sini lagi ye babe? Hm last word aku tetap sayang kau sampai mampos elsie :') If kau dh ada dkt sana nnt Jgn pernah mencuba untuk lupa kan aku kay? I love you for ever Elsie Valerie :*

ELSIE VALERIE 
i do i lovvve you elsie <3