Wednesday, January 26

Sekolah ♥

Hari nie aku datang lambat. Masok je sekolah nampak budak budak berkumpul depan dewan. Aik pelik --' Ada ape? Rupanya kene berkumpul je. Pundek betoi -,- Otw nak masok kelas aku ternampak R. Nasib baik dia tak perasan aku. Fuhhhh, selamatt! Yela, aku bukan secantik mana. Biasa je Hodoh gitu -,- Dah diam! And than masok kelas belajar la. Blablablablabla rehat. Mase rehat aku taklepak dengan gula gula hati aku. Habis rehat naik kelas Lepastuh beljar lagi. Blablablabla. Mase Bahasa English aku berbahas dengan budak lelaki kelas aku iaitu Nassha & Syukri & Haizad. Memang babi lah jawab nye. 3 Ekor monyet nie bagi aku panas je. Aku cekik kang gugur semua -,- Nasib baik aku baikhati tak cekik kau orang tapi tunggu balasan nye ;) And than balik. Aku balik seorang diri sampai The Store. Sampai The Store Shopping lah jawab nye. Yela next week kan nak pergi bercuti. Barang mesti lah baru. Balik je teros amik my love lappy. Haha;D Tapi aku benci hari ni. K Chauuu, Iloveyou.