Thursday, January 27

Time school :)

Aku stay school Malas ah nak balik rumah! Hee Masa otw balik sekolah. Aku lepak dekat kedai luar. Tiba tiba nampak Linda dan Ekin. Eh, kenape kau tengok tengok aku ha? Takpuas hati? Mai hadap la. Aku pantang orang kutuk belakang belakang. And than masok sekolah buat homework tiba tiba hujan . Nasib baik ada bumbung kalau tak habis aku -,- Blablablabla masok kelas. Hari ni aku taknampak dia. Bagus la! Aku lebih suka. Time agama ustazah lambat masuk! Tiba tiba ada pergaduhan dekat depan kelas. Dah lah dia gaduh dekat tingkat empat. Kalau dia tolak conferm mampos. Haha;D Dia gaduh dengan classmate aku pulak tu. Tapi budak tu poyo bhai. Bajet gangster pulak, kalau handsome takpe jugak muka dahlah macam pariaa! Lepastu budak tu kene panggil dengan kaunsling or disiplin. Haha;D Ilikeeee! Hari ni aku, scha, ninie and raihana ada sikit pord kelas, malas nak belajar kot -,- Alah, sekejap je kot. Time masa ape entah syukri dan sakina terpegang tangan. Haha;D Kene buuuuuu sekali. Haha;D Malu kau. Bila nak balik, aku dan scha join budak lelaki balik awal ikut pintu belakang. Haha;D Gile kelakar la. K Chauu,