Thursday, February 24

Murnie |':


Pict atas nii mcm aku :')
Murnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! 
Weh, kau nak pindah dahkan? Kau bagitahu last minute! Sumpah sedih. Kenape la kau nak pindah terlampau awal weh? Kita baru lepas gaduhkan tapi dah berbaik. Hrm walaupun kita hanya 1tahun 1bulan 25hari kawan aku dah terlampau sayang kan kau. Weh kau dah pindah sch nanti jangan lupe aku do. Bukan aku sorang tapi kitaorang semua. Dah pindah nanti jangan lupakan aku and jangan pernah lupakan kitaorang disini. Kitaorang mesti selalu ingat dekat kau. Sory tau ape yang aku dah pernah buat dekat kau. Even kita pernah gaduh pun jangan berdendam kayyy. If sch BRP mestii sombongg kan nanti? Er harap-2 kau bukan mcmtu kayy. AMIN! Weh tadii aku menangiss do, tiba-2 mengalir air mata. Mcam mana besok pulak. Conferm banjir besok. Weh aku sayang kau do bukan sayang kau punya nikon tu tapi sayang tuan dia <3 Jangan lupa aku. I will remember you. K Baiiii murnieee. Iloeyougilavaviiiiiiii <3333