Tuesday, March 1

sekolah ♥

Kay before aku nak story, aku nak mintak maaf sebab dah lama takupdate blog. Er takada mood nak story-mory nii. Kay hari ni ada la mood tu sikit^^

Harinii datang pagi sebab ada roadrun. Kay aku dtg je sch tengok-2 takada orang dah --' Aik? Rupa nya diaorang dah larii. Hampeh, buat penat je aku bangun pagii syera kan? La la nya lepak dekat bawah pokok sambil tunggu ninie&sara. Omakaii, ingatkan dah dtg rupanya belom dtg. Kay and than nampak budak-2 rumah sukan lari nak masok sch. After 5minute keluar sch sebab nak breakfast dalam perjalanan nak masok sch cikgu husha aku takpuas hatii. Haih pailang(cikgu) nii husha aku mcm nak makan aku. Yela aku tahu, aku taklari cikgu tapi jgn husha mcm nak makan saya -..- And than borak-2 ade minah bojan call sii sara sebab bohjan tu nak fariz. Call tapi tak bercakap buat habis topup kau je bohjan call kitaorang. Gerak thestore teros pergi food court sambil makan buat la hw. Si sara orang buat hw dia salin lirik lagu and teros dia menangiss. Er sabar kay sara! Aku nak menangis jugakk tapi takboleh kot sebab ramai orang hrm feeling pun ada sikit. Masa ninie nyanyii aku nak menangiss tapi entah ah air mata taknak keluar. Masa tu aku&sara toreh tgn tapi aku buat sikit. Sara gila banyak semua nama fariz! Andthan pergii beli chocolate gila ah kitaorang semua borong sampaii RM50.30 HAHA ingat lagi harga kay! And than gerak sch, masok kelas! Semua dah takot kene marah dengan teacher tapi harinii dia baik dengan aku pulakk lepass aku pord kelas HAHA itu la hikmah dia. Belajar-2 Blablablabla masa science teacher takdtg and than buat kerja sendiri la kan after buat kerja bi semua aku dengan ninie toreh tgn lagii tapii ninie taktoreh betul. Tengok-2 tangan aku dah terok lepas toreh. Time math aku duduk depan. Belajar betul-2 nii and than teacher cakap 'Apa nii, perempuan lagii bising drpda lelaki?' 'Alah cikgu diaorang pondan la cikgu' HAHA xD Lepastu aku bergaduh dengan someone dalam kelas tapi taksemua dengar bila teacher cakap tu 'Ish awak nii bergaduh je, kahwin kang' Aku hanya mampu tersenyum saja :-> Kay sampaii sini je la story.