Thursday, April 28

Crying is my hobby ;)

Kay nk thu knp aku taruk tittle dkt atas ni? Hrm sbb setiap mlm aku mesti menangis, aku ni senang menangis la. Huh mcm mana nk hilangkan sikap suka menangis? Siape tahu? Hrmmmmmm :( Petang tadi mase sekolah aku menangis, balik dkt rumah menangis. Ya allah, aku dh serik la >.< Aku terasa sgt dgn semua orang yg ade dkt dunia ni. sbb? sbb dorang buat aku mcm tkwujud. Aku sedih, diaorang semua tkkisah psl aku. Ye aku thu, aku ni suka menyakitkan hati kauorg and menyusahkan kauorang. Ya allah aku sedar dgn diri aku ni, yeah aku tak perfect kauorang. Aku rasa mcm aku  ni kawan pakai buang. Sorry guys aku terpakse ckp -.- Semua tk carring psl aku. semua dh lupekan aku. semua dh tk nk kwn aku. kay aku akan undurkan diri drpda kauorang kay? thnks guys sbb pernah jadi sebahagian drpda hidup aku :'* Aku sayang kauorang smpai mamposs.