Wednesday, April 27

K dh 4 hari aku dh tk contact dia. Huh nk thu sbb ape? Hrm aku pun tkthu knp :/ Mungkin dia nak jauhkan diri drpda aku kot tp aku tkboleh fikir mcm tu jugk. Yela dia kan duduk hostel so aku kene faham dgn cara dia la kan? Hrm tiap tiap hari aku tulis nama dia dkt tpak tgn aku. Adakah dia tahu yg aku selalu mengingati dia. Hrm serious aku terasa gila dia buat aku mcmni, huh aku snggop buat ape saje untuk kau naquib tp kenape kau tkpernah nk fhm aku?! Aku selalu menangis pasal lelaki tp ade ke lelaki pernah menangis pasal aku? confirm tkpernah ada lelaki menangis pasal aku. Aku ni bodoh gila -.= Mcm mana aku nk contact dia ni? Dia balik sabtu ni, aku nk jumpa dia. Aku nk tnya dia semua. Sebodoh bodoh aku pun, aku bukan mudah dipijak kay! huh, aku tetap sayang kau walaupun kau dh buat aku mcmni. Aku sayang kau sampai aku mamposs <3
  
Ini bukti aku tulis nama dia